dinsdag 3 december 2013

De nieuwe woonkamer!


Eindelijke is het zover...

de nieuwe meubels van de Woonkamer die Hoffz ontwikkelde ism Wonen Landelijke Stijl

zijn binnen!

Vóór in de winkel is een groot gedeelte helemaal omgetoverd....

de muren werden al eerder geverfd met de bijbehorende kalkverf..

maar nu moest er rigoureus aangepakt worden..

veel meubels eruit,  nieuwe meubels erin!


Ondanks het feit dat men nog druk bezig was,

heb ik snel even wat foto's gemaakt,

om jullie op tijd (!) vast mee te laten genieten..!



Ik ga het bericht verderop in de week even updaten als ik wat meer foto's heb..

wordt dus nog vervolgd!






Wat opvalt zijn de eenvoudige lijnen

en de sobere kleurschakeringen..



Mooi dat het profiel van Hoffz altijd herkenbaar is,

maar dat er toch telkens weer nieuwe dingen zijn die we nog niet eerder zagen..






Prachtige, nieuw model bank in een grijstint..

Vanaf de presentatie op de beurs

 zijn er al heel veel enthousiaste reacties op de bank gekomen..

en lijkt het een echte bestseller te worden!




Het leuke is, dat deze serie langere tijd verkocht gaat worden,

maar dat er per seizoen of per periode

 nieuwe kleuren of aanpassingen zullen zijn..

ook worden er nieuwe items toegevoegd...


Zo blijft het toch iedere keer weer nieuw

 en verassend,

en daar houden we van..;-))





Bijzondere robuuste kast..

Ik moest zelf gelijk denken aan een boerenkast..

heldere lijnen,

simpele vorm,

functioneel en met een geweldige kleur!

In de hoek het kleine model van een stoere kroonluchter,

hij is er ook een maatje groter.

Doordat het een open structuur heeft

blijft het,

 ondanks de zware materialen,

 ook een geweldige lamp in een wat kleinere ruimte!







Prachtige  zuilen,

met daarop geweldige potten!!

Hier staan er twee,

en heb je de ruimte dan zijn die twee fantastisch..

heb je wat minder ruimte dan is 1 zo'n zuil ook prachtig!

Misschien heb je zelf nog een mooie pot,

of heb je liever bijvoorbeeld een stoere kruik

dan kan dat natuurlijk ook!

We denken graag mee,

en er is van alles mogelijk..


Wij zijn heel enthousiast!

Het ziet er niet alleen fantastisch uit,

maar het biedt ook oneindig veel mogelijkheden en toepassingen!



Echt de moeite waard om zelf even te komen kijken,

dus:

Tot gauw!




20 opmerkingen:

  1. Oh ja die kroonluchter vind ik geweldig en ik denk dat ik binnenkort even binnenwip om te genieten van al het nieuwe! Misschien past hij in mijn tas!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de woonkamer al bij ons in het dorp kunnen bewonderen...alleen was hij daar veel soberde...omdat ze er geen andere spulletjes bij mochten decoreren...alleen de spullen die bij deze woonkamer horen is mij daar verteld.
    Ja...de zuilen vind ik prachtig...aan de kast moet ik wennen, zo ook aan de kroonluchter....maar in het geheel staat het allemaal heel mooi bij elkaar.
    Fijne Dag.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit allemaal!! Snel maar eens gaan bewonderen ;-)

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al heb ik een andere stijl in mijn eigen huis, ik vind dit ook echt prachtig! Zo heerlijk stoer en robuust. Wie weet, later...
    Jullie heel veel succes met de verkoop hoor!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er geweldig uit.eenvoud en stoer.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zeg! Hier zie ik gelukkig ook lichtere elementen, ik heb ook foto's gezien waarop de kamer wel heel erg donker werd afgebeeld.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar zijn bijna geen woorden voor…. gewoonweg super super mooi !!!

    Lieve groeten
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even iets recht zetten...nu hebben ze bij ons in het dorp de zelfde decoratie als dat jij op de foto's laat zien, vorige week was dat nog niet binnen.
    Ik ben vanmiddag nog een keer gaan kijken....

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor. Ik vind de kroonluchter juist erg stoer. De bank vind ik juist weer minder, vind nog altijd de Bo het mooiste ;)

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie lijn, had al een voorproefje gezien in de WLS, maar dit staat er ook mooi bij. Ik hoop voor je dat je veel mag verkopen en maybe kom ik eens langs! Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig!! Als ik de loterij win, hahaha. Weet jij zo wat voor kalkverf er op de muren zit??

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind deze styling toch net even mooier als de foto's die Hoffz zelf eerder al liet zien, want dat vond ik wel héél donkertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige sfeer en prachtige meubels...kom snel een keer kijken! !!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De kamer komt vriendelijker over door het gebruik van eigen gemaakte foto's.
    En Easatto zal zeker een mooie hoek in de winkel erbij hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoor, ik vindt de kast een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het op deze foto's veel mooier overkomen dan op de reclamefoto's.
    Vooral de kast is heel mooi!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt heel mooi! helemaal mijn stijltje....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een drukke dag vandaag, veel bekijks voor de woonkamer, krijgen complimenten dat het mooier is als in het blad, dat is beter als dat het tegen zal vallen, we hebben de eerste kroonluchter al verkocht vandaag.
    Dineke je hebt weer prachtige foto's genaakt en de ESATTO sfeer weer geweldig neergezet!
    We hopen op een hele mooie samenwerking met WONEN LANDELIJKE STIJL HOFFZ, COLLEGA'S EN DE CONSUMENT

    Een warme groet van het ESATTO team

    BeantwoordenVerwijderen
  19. die zuilen zijn prachtig zoiets heb ik in mijn huis staan echt mooi !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!